piątek, 5 września 2014

Liebster Award 9. Ostatni! ; 3

Zostałam nominowana przez : http://lullaby-of-heaven.blogspot.com/
Miałam już nie odpowiadać na LA, ale to coś być nominowaną przez tę osobę, która mnie postanowiła nominować ;3
Bardzo Ci dziękuje! ;3 +Uwielbiam Twojego bloga! < 3

Pytania do mnie:
1.Ile masz lat?
15 ;D
2.Od urodzenia mieszkasz w Polsce?
Tak : >
3.Masz rodzeństwo? 
Mam. ; )
4. Jak jest twoja pasja/ hobby?
Taniec, czytania, pisanie, motory! *.*
5.Do jakich fandomów należysz?
Directioner ;3, Lovatic, i bardzo lubię Ed'a Sheeran'a, al;e nie należę do Jego fandomu jeszcze xdd
6.Zastanawiasz się nad kolejnym blogiem?
Owszem, już mam zaplanowaną nową historię tylko brak czasu ; <
7.Ulubiona potrawa?
Może lazania?
8.Masz jakieś zwierzę w domu? Jak tak to jakie? 
Mam pieska ; > rybki oraz chomiki : ))
9.Morze vs. Góry?
Morze ;P
10.Gdzie chciałabyś spędzić najbliższe wakacje? 
Za granicą, albo nad jeziorem ; D
11.Jaka byłaby Twoja reakcja na wieść, że One Direction grają koncert w Twoim mieście?
Pewnie zaczęłabym się cieszyć i kupiłabym bilet xd

Nie nominuję nikogo! Przepraszam, ale nie będę już dopowiadać na nominacje. Dziękuje jeszcze raz! <3 
Co do nowego rozdziału to już go wczoraj zaczęłam i myślę, że jutro będzie dodany do wieczora ; 3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy